Sommar och sol...... eller i alla fall sommar :-)

Efter att att slitit några helvetesveckor på jobbet (årets semesterperiod var nog den hemskaste jag har varit med om) så fick jag äntligen semester!!!!!!!!
I år var första anhalten på husvagnstrippen Stockholm där vi verkligen "superturistade". Vi köpte 5-dagars Stockholmskort och såg till att vi verkligen tjänade på det ;-)

Stockholms slott och alla museum runt omkring gästades, vi hann även med högvakten som ni ser.

Skansen är ju givet när man är i Stockholm och Kyrkhultsstugan bara måste ju förevigas ;-)


När vi ändå var på Djurgården så besökte vi Vasamuseet och givetvis Gröna Lund!


Vi var också på Armémuseet och i Fjärilshuset på Haga och sen besökte vi Drottningholm.


Louise hade gjort ett arbete om Gunnar Asplund under våren så ett besök på Skogskyrkogården var givet. Där fick hon äntligen se det berömda nyckelhålet ;-)


Kungliga Hovstallet har jag alltid velat se så nu var det dags. Hästarna är ju på sommarbete med det var kul att titta ändå!

Vilka seldon! Helt otroligt vackra!

En av veckans höjdpunkter var när min gamla arbetskamrat Ninni och hennes man Kenth kom på besök. En underbar kväll blev det med massor av god mat och dricka. Den innefattade också en långpromenad med vissa intressanta inslag ;-)


Från Stockholm bar det sedan av till Göteborg och Kärralund. Där anslöt Anna, Micke och Oliver.


Ett Lisebergsbesök stod på programmet

Årets kaninshow!

Vi har en liten förkärlek till ånglok och museijärnvägar i vår familj så en sån skulle naturligtvis besökas.


Därefter bar det av mot ULLARED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grannarna hängde på och vi hade turen att få kanonplatser på campingen mitt i högsäsongen. Inte illa va?

Jag tänker inte avslöja hur många timmar och kronor jag spenderade på Gekås...........

När vi var iväg på semester så hände det jag så länge längtat efter. Min kusin Ingeli fick en liten Nellie!!

Underbara lilla unge! Fast humör har hon ;-)

Årets campingsäsong avslutades ute på Gö hos Johnny och Elisabeth.


Massor av god mat och glada skratt bjöd de på och dessutom den vackraste campingtomt vi någonsin haft!


Morgonen efter tog vi en promenad i hamnen, lika vackert där!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vilken helt underbar semester ni verkar ha haft, men så är ni ju en helt fantastisk familj med så gulliga ungar..

2012-01-03 @ 23:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0