Året tog slut väääldigt snabbt!!

Innan att jag visste ordet av så var det dags för Halloween.
Fritidsen i Rödeby ordnade som alltid Halloweenfest.


Ett helt underbart vackert luciafirande i kyrkan ordnade det arbetslaget där Markus klass ingår.

Mammas fine kille!



Helt plötsligt var det jul. I år var det min tur att jobba julaftons kväll. Trist men men så är det ju med mitt jobb. Döm av min förvåning när en arbetskamrat ringer några dagar före jul och undrar om vi kan byta pass!!!!! Hon ville jobba på julaftonkväll om jag jobbade åt henne på juldagen. Det bytet var ju ganska självklart om kan säger så!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tack snälla Martina :)

Tomten kom i år också men stackarn hade så ont i sin ena hand så han fick ha lite assistens.


Alltid lika gott med vår egen julmat!!!

Nyår firade vi på Knösö Udde. Men vi var där med decimerad familj eftersom Fredrik var i Östersund och hjälpte dem att reda upp efter stormen Dagmar. Han flög Herkulesplan dit på morgonen den 27 december och kom inte hem över nyår.

Gissa vad de tittar på?









Svaret kommer här:




Bloggen måste skötas även på nyårsafton.....




ETT UNDERBART GOTT NYTT 2012 ÖNSKAR JAG ER ALLA!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0