Länge sedan..........

JA, jag vet, det var länge sedan jag skrev. Tyvärr så har ju dygnet bara 24 timmar och veckan bara 7 dagar. Jag hinner inte allt jag skulle vilja!
Jag har lyckats gå ner mina sista överflödskilon sedan jag skrev sist. Nu ska jag försöka bli kvar på denna vikten vilket är lättare sagt än gjort........

Igår firade vi Ida & Markus. Ida fyllde 11 år den 3 Maj och Markus fyller 7 år den 27 Maj. Denna gången orkade Farmor följa med vilket var väldigt kul, det är över ett år sedan hon var här sist.


Våra barn (och vi också) är så lyckligt lottade så att vi har fått ha vår
äldre generation kvar länge!
Min farmor, Ebba, blev 88 i mars och Fredriks mormor, Saga fyller snart 94!


Min mormor, Signe, blir snart 80. Mamsen fick också vara med på bild
även om hon är betydligt yngre =)


Som vanligt flockades den manliga delen av sällskapet vid datorn ;-)


Ett av födelsedagsbarnen:


Och det andra:


Ibland kan man undra hur det står till med mina tre älsklingar.....


Idag har vi haft träff med Cavaliersällskapet. En underbar promenad i
Brunnsskogen i Ronneby stod på programmet. Vädret kunde kanske varit bättre men vi slapp i alla fall regnet! 14 Cavalierer och deras familjer dök upp. Det var mycket trevligt och vi bestämde att vi ska göra om detta efter sommaren.


Jag gav mig också på att "provpacka" bilen inför den stundande semestern. 4-5 resväskor, handbagage, 2 hundar och 5 personer tar lite plats om man säger så....... Det verkar inte bli några problem att få in väskor och människor men att få med hundarna blir liiite knepigare :-/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0