Tjingeling!

Nu är det höst! Mörkt på kvällarna och grått på dagarna.... Nej, så negativ är jag egentligen inte. Jag gillar hösten. Klara, vackra höstdagar är så fina tycker jag.
Idag är min enda lediga dag denna veckan, vet inte riktigt hur jag la mitt schema sist. Har jobbar mån - ons och ska jobba fredag - tisdag. Inte så kul precis. Har ett hus där det ser ut som om det gått fram en tromb eller nåt, hade behövt vara hemma och städa i stället.

Något att se fram emot är att vi bokat in en helg i Göteborg för att gå på Lisebergs Julmarknad. Vi har hyrt stuga på Kärralund. Det är första gången barnen ska med, jag och Fredrik har varit där ett par gånger själva.
Bodar & Butiker

Mysfaktorn är 100% och det finns så mycket fina saker att titta på! Längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0