Festen!

Kom på att jag glömt att rapportera från festen hos Ninni som jag lovat att göra! Som vanligt när Ninni och Kenth står som värdar så var det jättetrevligt och massor av godmat och dryck. Mycket prat och skratt blev det......
Dessutom fick vi beundra den "nya" Ninni! Hon har lyckats med det fantastiska konststycket att gå ner 30 kilo i vikt, vad säger ni om det?


Bodil & Boel löser världsproblem.....


Boel & Ninni


Kvällens värdpar: Ninni & Kenth


Irene & Susanne (Fråga mig inte vad Susanne gör!)


Bodil & Catrin


Tävlingsledaren har prisutdelning! Väldigt fina priser, undrar var de kom i från.......


Inger tyckte att festen var jätterolig! Sonja verkar lite matt tycker jag?

Tack snälla Ninni & Kenth (och Peter & Catrin som upplät huset) för en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0