LUCIA

I dag är det ju Luciadagen som alla vet och den har jag firat på jobbet......
Fast dagen inleddes med det traditionsenliga luciatåget för patienterna. Detta innebar att jag fick ställa klockan på 04.15 i morse och väcka barnen redan kvart i fem. Gissa hur pigga vi var???
I år var det ganska stor uppslutning. 7 barn och 4 vuxna ställde upp. Dessutom servade övrig personal med kaffe till patienterna. Jag hade ingen kamera med mig men Maria var snäll och delade med sig av sina bilder.

Taktiksnack........


Susanne, Moa, Kalle & Maria tog täten.


Här har Ida fått upp farten.


Hela luciatåget samlat för en gruppbild. Visst var vi fina?

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefina!

2009-12-13 @ 22:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0