Kämpigt!!!

Tänkte att jag skulle kunna knäppa mina byxor igen och har därför gett mig på en Camebridgekur. Idag är jag inne på fjärde dagen och jag hoppas att jag kommer att må bättre. Det hävdar de i alla fall att man gör när man uthärdat de första tre dagarna. För de har inte varit nådiga!!! Huvudvärk, yrsel, illamående m.m. jag till och med kräktes en gång. Blä! Tänkte att jag skulle uthärda i en vecka för att sen gå över till "kombinerad kur" vilket innebär att man äter en riktig måltid per dag och ersätter de två andra med Camebridge soppor. Det blir nog lite lättare att uthärda :-/ Hade varit trevligt om jag kunde tappa några kilon i alla fall..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0