Jobbdax

Dags att dra sig till jobbet snart igen. Jag har 8 arbetsdagar kvar innan jul räknade jag ut nyss. Jag är julledig från den 18 till den 31 december. Det ska bli så otroligt skönt!!! 4 veckors semester hade inte gjort ont nu, kan man inte få ha det 2 gånger om året??
Jag tänkte att jag skulle fått lite gjort idag men det har varit dåligt med det tycker jag. Jag har i alla fall fixat barnens adventskalender fram till och med den 14:e, inte illa bara det. Hundarna går runt och myser verkar det som, de uppskattar nog att vara hemma igen. Denna veckan har de en lyxvecka eftersom jag jobbar 3 kvällar på rad vilket innebär att de är ensamma max 2 timmar per dag de dagarna. Resten av veckan har de någon hemma hela tiden. Inte alla hundar som har det så när både husse och matte arbetar :-)
Nej, nu är det dags att kasta sig i duschen om jag ska hinna till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0