Ja, ja, jag vet.....

att jag utlovat rapport från semestern. Det kommer så fort jag hinner. Kanske i morgon.....
I torsdags var jag allmänt utslagen efter 16 dagars semester i husvagnen. Sysslade mest med att tvätta och gå igenom posten. I går var jag, Ida & Markus i Rödeby Utebad hela eftermiddagen, skönt!
Dagen idag har varit vikt åt hundutställning. VARM hundutställning!! Brunnsparken i Ronneby var stekhet, tur att det fanns träd att smita i väg till. Dagens resultat var helt okej. Robin fick en etta i Öppenklass och blev trea i konkurransklassen. Kul!! Sonia slog till och blev BIM med Rumla, dessutom blev hon BIR med en av sina Löwchen. Isa blev BIR med Rusky Toy hanen som bor hos henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0