Gott och blandat

Jag tömde mobilen på bilder och hittade ett och annat jag måste dela med mig av!

Joy (13år) & Robin (3år) roar sig med favoritsysselsättningen.


Markus iförd sina fina kläder han har fått av Ingeli. Det är inte alla som har arbetskläder med sitt namn på!


Jag hittade ytterligare lite bilder från semestern. Jag försökte ta lite bilder i Delfinariet men det var nästan stört omöjligt.


Liseberg får ju aldrig hoppas över enligt min familj. Vi har varit där varje år de senaste 15 åren eller så!
Här åker jag och barnen Kaninresan. Inte illa att jag till och med fick med Louise på en bild.






Rallykalle!!


Det ska börjas i tid.....




Markus & Ida med de fina kompisarna som Markus fick av några snälla människor som trodde att de skulle trivas bättre hos honom.


Sista morgonen på Kärralund fick vi finbesök i husvagnen när vi satt och åt frukost.
Gissa om det uppskattades?!




Kaninens kompis var också med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0