Pust och stön, slit och släp..........

Från och med i onsdags har jag verkligen försökt ta tag i mitt liv igen.
I alla fall när det gäller vikten. När jag hade fått Markus gick jag ju på
Viktväktarna och gick ner en massa kilon (17 tror jag att det var).
Sakta men säkert har jag sedan ätit upp mig igen, som tur är inte till de
nivåerna som jag var på då men en del kilon har det blivit.

Jag har gjort några försök tidigare de senaste månaderna, både innan och efter jul.
Totalt har jag väl lyckats bekämpa ett par kilon eller så. Nu tänkte jag att jag
verkligen ska försöka ta mig ner till min målvikt igen.
Jag började om med Camebridgekuren i onsdags och är alltså inne på min 6:e dag
idag. Jag tänkte köra på "ren kur" i totalt 10 dagar, dvs. fram t.o.m. fredag.
Därefter ska jag verkligen sköta upptrappningen som man ska och sedan fortsätta
med "kombinerad kur". Olyckligtvis så glömde jag att väga mig innan jag satte fart
men jag vägde mig dag 2, sedan dess har jag tappat 1 kg. Inte jättemycket om jag
får säga det själv men jag hoppas att att det blir fler. Skulle vilja bli av med
ytterligare 5 kg.

Håll tummarna för mig och hjälp mig kämpa vidare!!!!! Det hade varit SÅÅÅ skönt att
vara "klar" innan vi åker till Canarieholmarna i slutet av maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0