Det var länge sedan.....

Ja, jag vet att det var ett bra tag sedan jag skrev sist!! Har liksom inte fått fart på mig själv. Jag hade bestämt att nästa gång jag skrev så skulle jag lägga in lite bilder också, men med det kravet så verkar det aldrig bli något skrivet :-D
Tiden går så rasans fort. Sist jag skrev var innan jul och nu är vi snart i halva mars.
Det känns inte som om det har hänt så jättemycket sedan sist. Men en stor grej har inträffat och det är att min "lilla" Louise har fyllt 14! Jag har otroligt svårt att förstå att jag har en unge som är 14 år. Det var ju inte så länge sedan jag var det själv, eller? Tycker i alla fall att det känns som i går när vi bodde i Tving och kom hem från BB med vårt lilla knyte. Nu är hon så stor att hon inte ens behagade vara hemma på sin födelsedag, den firade hon hos sin kompis, Caroline, i Yngsjö.

Vi har också roat oss med att låta tjejerna byta rum. Louise har tagit över Idas och fått omtapetserat. Ida har flyttat in på Louises gamla rum men hon får vänta ett tag på omtapetsering eftersom det inte är så många år sedan det rummet fixades till. Just nu är hela huset upp och ner känns det som. Möbler, kläder och grejer ska byta plats och det är inte fixat i en handvändning precis. Hoppas att vi får det klart tills vi ska fira Louise om 1,5 vecka....

Det verkar dessutom som att jag ska roa mig med att vara sjuk. Har varit småförkyld i några dagar och trodde att det inte tänkte bli värre än så. Men det skulle det visst?!?! I kväll är jag snorig, känner mig febrig och är "tät" i lungorna. Hoppas verkligen att det ger med sig. Jag har inte tid och lust med detta!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0