MIDSOMMARAFTON



Midsommarafton i Attanäs för 16:e gången! De ni! Själv har jag inte varit med alla år men jag tror att jag varit med sedan 1996 med ett eller två avbrott. Fredrik har inte varit med i lika många år eftersom han tillbringade många Midsommrar på Lundby när han jobbade där.

Traditionsenliga roller, kvinnor och barn sköter blommorna....



och männen tittar på!!!


Midsommarbrudar


Fast sen gjorde killarna en insats med stången....





Årets toppdekoration :-)










Och så en runda i diket....


Ett lite annorlunda inslag i årets midsommarfirande - PAUSGYMPA!


Staffan satsade allt!


Kvällens värdinna - Anna-Karin!


Som vanligt blev det en supertrevlig eftermiddag och kväll. De nya tälten var till stor belåtenhet. Mat fanns i massor liksom trevliga vänner. Kan man önska sig mera? Jo just det - inget regn! Som vanligt så regnar det INTE i Attanäs.
Vi ses igen nästa år!

Kommentarer
Postat av: Värdinnan

Gud vilka bra bilder!

Jag tror jag länkar direkt hit från min blogg för jag tog inte så många bilder själv i år.

Vi ses nästa år!

2009-06-21 @ 08:18:37
URL: http://attanas.blogg.se/
Postat av: Jill

hade inte barnen Widebrant midsommarkransar??

Kram på dig.

2009-06-21 @ 18:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0