SOMMAR!!!!!!!!

Helt plötsligt så var det dags för skolavslutning. Ännu en termin som bara rusat förbi!

Hela ligan som följts åt sedan de stora gick hos dagmamma!!

Louise, Annie & Hanna slutade nian. Ganska vemodigt faktiskt.

Måste skryta lite med min otroliga dotter!!! MVG i alla ämnen utom i tyska där det blev ett VG!! Vad sägs om det?


Sommarlovet firades in på Dragsö Camping tillsammans med Jill, Peter, Frida & Annie. Vi har som tradition i vår familj att ha husvagnspremiären i samband med skolavslutningen. Helgen inleddes med middag på Mont Martre tillsammans med mamma & pappa. Sen var det husvagnsliv för hela slanten.

Ganska vackert om jag får säga det själv ;-)

Hundarna passade på att ta sig ett dopp. Kan väl inte påstå att Vanilla, Nellie och Mimmi direkt njöt men Robin älskar det :)



En mångårig tradition är Midsommarfirandet i Attanäs. Jag har firat alla midsomrar där utom en sedan 1996!! Fredrik var inte med de första åren efter som han jobbade varenda midsommar när han jobbade på Lundby. Anna-Karin och Hansi och Camilla drog igång något år innan dess, så de har hållit på ännu längre.
Midsomrarna i Attanäs är helt underbara. Dessutom är det så att det ALDRIG regnar i Attanäs!!!!!

Vi är så traditionsenliga så!!


Sånt här + något blått bjöd David på. Undrans vad det var?
Jag blev i alla fall lite lagom lullig och för David gick det så här:

OBS, han bara vilar sig lite, inget annat!!!


Jordgubbssäsong innebär jordgubbslikörtillverkning!!


Slutresultatet:

Mumsfilibaba!!!!!


I Juli förberedde vi mammas 60-års present också.

Fotografering av min och brorsans familj.
Denna bilden visar verkligen hur det är när vi träffas ;-) Rörigt och underbart trevligt!!!!
Det hela resulterade i över 100 underbara bilder!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0